maandag 1 maart 2010

nieuwe poging



Ik wist zelf niet eens meer dat ik ooit met bloggen begonnen was, maar aangestoken door de vele mooie blogs die ik lees, doe ik een nieuwe poging. Probeer in de komende weken iemand te vinden die me kan helpen hier iets fatsoenlijks van te maken.

Laat nu enkele kaarten zien die ik met mijn favoriete Copics heb gekleurd. Het is alleen even een test of dit adres nog functioneert. Hoop binnenkort wat beter hier in te worden. Wie weet word ik nog een echte blogger.

5 opmerkingen:

Sliekje zei

Hoi Diny,
aller eerst bedankt voor je lieve reactie op mijn gratis digi stamps :-)
Ik hoop dat veel mensen er plezier van zullen hebben.
Ik zie dat je weer een poging waagt om aan je weblog te werken.
Ik hoop dat je er met regelmaat iets op zult gaan zetten zodat we met veel plezier van al je mooie creaties kunnen genieten!
Succes.
groetjes Sliekje en katjes

Diny Sprakel zei

Hallo Sliekje, dat was welgemeend.Je bent de eerste persoon die op mijn blog heeft gereageerd, bedankt daarvoor.
groet Diny

Angelique zei

tjeee diny wat heb je een prachtige kaarten gemaakt!

m@deliefjuh zei

oh dit is prachtig! en wat leuk dat je nu een blog hebt! ik kom steeds ff bij je gluren :)

groetjes martine

majo zei

Hoi Diny.
Wat maak je een prachtig mooie kaarten. Ze zijn allemaal even prachtig.
Groetjes Majo