vrijdag 28 mei 2010

Wedstrijd aardbeienmeisje.

Hallo bloglezers,
Een tijdje geleden was ik zoek naar kleurplaten voor mijn kleinzoon en tijdens het zoeken kwam ik prachtige kleurplaten van Strawberry shortcake tegen. Een ontzettend leuk aardbeienmeisje met een boel vriendjes. Heb er toen meteen een aantal gedownload,in New York zag ik in een speelgoedwinkel een hele afdeling met poppetjes e.d. met dit figuurtje.  Het is nu aardbeientijd, dus moest ik er een paar gaan kleuren. Bovendien is dit weer lekker fel en helder kleurwerk, even wat anders dan het distressen.
 Ook in dit geval kan ik je geen complete kaart laten zien, maar ik zie op jullie blogs dat jullie dat zelf vaak veel beter doen dan ik. Mijn bijdrage naar jullie is vandaag een andere. Ik laat je de gekleurde plaatjes zien met de markers die ik heb gebruikt en ik heb een Worddocument gemaakt dat je hier kunt downloadenhttp://www.box.net/shared/8c5xnp8bb9
 Daarop staan 12 Strawberyy Shortcakes op maat gemaakt en zonder randjes of andere storende dingen die vaak op de kleurplaten staan. Je  kunt ze printen en zelf gaan kleuren. Ik heb er wat tips over vergroten en verkleinen bij gezet.
Ik zou het leuk vinden als je me in een reactie eens laat zien wat je ervan gemaakt hebt, zet dan even de link naar je bericht in het reactieblok bij dit bericht. Eind juni zoek ik de mooiste of origineelste uit en die krijgt van mij een leuke prijs, moet nog bedenken wat dat is, heb er vertrouwen in dat het een leuke prijs is.
Deze wedstrijd is alleen voor mijn blogvolgers. Ik wacht met spanning jullie prachtige creaties af.
groeten Diny

p.s ik kreeg een reactie dat de plaatjes door elkaar staan, dit is zo op de previeuw bij Box.net, maar als je ze dowlnoad moeten ze goed staan. Is dat niet zo dan ligt het aan de instelling van je computer. Ik heb er juist een Word 2003-2007 document van gemaakt voor degene die nog niet met de nieuwste Wordversie werken. Je kunt me altijd mailen voor het bestand, dan krijg je het als bijlag bij de mail.

Fuer meine Deutsche Folger,
Sie koennen meine Seite uebersetzen lassen. Oben rechts steht einen Translater. Mein Deutsch ist nicht so gut das ich es selber ueberzetse, dann wuerden zu viel Fehler da stehen. Ich wurde nmich freuen wenn Sie auch mit meine Challenge mitmachen. Ueberrasche mich bitte. Grusse Diny

28 opmerkingen:

Karin zei

Wat een leuk idee Diny. Ik ga er zeker mee aan de slag.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Prachtig,hele mooi kleuren, ik heb nog nooit met een digitale print gewerkt,ik wil altijd het zelf stempelen maar misschien ga ik het dan nu toch eens proberen dit zijn wel hele schattige meisjes.

Fijn weekend,Agnes

Marjanne zei

Wat enig!! ik heb gekeken, maar de plaatjes staan allemaal door elkaar heen...ligt dat aan mijn computer?
Je hebt er in elk geval iets leuks van gemaakt!

Anita zei

Wat leuk Diny.
Bedankt hoor!

Gr. Anita

Muñe zei

Hallo Liebe Diny , das sind aber ganz süsse Motiven !! und mit deine Copics hast du sie Meisterhaf coloriert !!!Liebe grüsse und ein schönes Wochenende .
Muñe

*Ellen* zei

wat heb je dit weer schitterend gekleurd, en heel eerlijk dit is echt Diny toppie hoor, en wat zijn de leuk die aardbeien meisjes

Karin zei

Onwijs leuk idee, maar bij mij zijn de plaatjes allemaal onderbroken... En het meisje met de muffin staat maar half op de bladzijde :(

Liefs, Karin

Marianne Schut zei

Hai Diny, super leuk! Wat een schatjes, ga proberen om ze af te drukken en kijken of ik er iets moois van kan maken! Groetjes Marianne

Riet zei

Ohhh schitterend zijn ze Diny,zo mooi ingekleurd.

Liefs Riet.

Thea zei

Wat een schattige plaatjes Diny...
Wie weet doe ik wel mee, als ik nog een gaatje kan vinden...

Groetjes Thea

KarinsArtScrap zei

hallo diny

bedankt voor je aardbeienmeisje ik zal eens kijken of ik er iets leuks en moois van kan maken.
ik heb nu pas copic markers gekregen, dus moet het nog leren en ik heb maar vijf kleurtjes maar dan kleur ik het met iets anders je ziet het wel als je kijkt.
en je meisjes zijn weer mooi ingekleurd


groetjes karin

Creagea zei

In 1 woord prachtig

Christa zei

Leuk Diny ! Ik heb ze zojuist geprint op DCP-papier ( geen idee hoe lang het moet drogen ). En ik doe graag mee aan deze wedstrijd. Groetjes , Christa.

Linda zei

Dat is leuk!!!

Ik heb ze al geprint, ze zijn heel erg leuk

Gr Linda

Jeanet van der Lee zei

Oh, ik wil heel graag meedoen, lijkt me leuk!

Tamara zei

Heel erg leuk Diny, ga ze gelijk even downloaden.
Groetjes Tamara

Angelique zei

oow wat een lieve plaatjes zijn dat! en weer helemaal super gekleurd!

fijne dag vandaag!

Lydia Boode zei

wat een leuke sites, ga zeker eens een meisje inkleuren
thanks
groetjes

Renkata zei

Great image. Love the colours combination.

creacora zei

je hebt ze prachtig gekleurd ga eens kijken of ik er wat van kan maken bedankt !
groetjes Cora

KarinsArtScrap zei

hallo diny

ik heb mijn bijdrage aan deze opdracht klaar
ik hoop dat je naar kijkt en ik hoop dat je het resultaat leuk vind
als je op mijn naam klikt kom je op mijn blog

groetjes en veel succes met alle bijdrages

karin

Elizabeth zei

Diny een erg leuk idee. Ik heb mijn kaart klaar.
Hier de link:
http://elizabeth-elizabethscorner.blogspot.com/2010/05/deze-kaart-gemaakt-voor-de-wedstrijd.html

Karin zei

Diny, het was een hele uitdaging om de afbeelding in te kleuren. Dit is wat ik ervan heb gemaakt.

http://cardsbykarin.blogspot.com/2010/05/wat-was-het-een-druilerige-zondag.html

Ben benieuwd wat je ervan vindt?

Gr. Karin

Christa zei

Hoi Diny , ik heb mijn creatie af.
http://scrapmommie.blogspot.com/
Groetjes , Christa.

Renske Creatief zei

Hoi Diny

Wat een super leuke uitdaging en wat een schattige poppetjes. Ik ben er meteen mee aan de slag gegaan. Mijn creatie kan je zien op mijn blog:
http://renskecreatief.blogspot.com/2010/06/aardbijen-meisje.html

Groetjes renske

Jannie van der Zwan zei

Hoi Diny

Het is mij ook gelukt om een kaartje te maken voor deze leuke wedstrijd.
De url van mijn blog is http://jannievanderzwan.blogspot.com/

Groetjes Jannie

Sliekje zei

Hoi Diny,
ik ben lekker aan de freubel geweest en heb een kaart gemaakt om met de wedstrijd mee te doen. Ik vond het een leuk plaatje om te kleuren en een uitdaging om er een aparte kaart mee te maken :-)
Je kan hem hier bekijken


http://www.sliekjescribbles.blogspot.com/

groetjes Sliekje en katjes

Unknown zei

Hallo Dini,

Wat leuk dat je deze wedstrijd hebt bedacht en een worddocument hebt gemaakt met de afbeeldingen van dit schattige meisje. Ik heb mijn best gedaan om er een leuke kaart mee te maken, je kunt deze vinden onder de volgende link:
http://kreasas.blogspot.com/2010/06/hier-een-kaartje-voor-de-challenge-van.html

Bedankt voor al je tips en ideeën.

Groetjes Saskia