zaterdag 12 juni 2010

Airbrushen met embossingsjablonen uit je voorraad

Hallo, wie heeft ze niet? Embossingsjablonen in alle soorten en maten, ik in elk geval wel. Kan mijn materialen niet wegdoen, bewaar alles graag. Op deze kaart heb ik een groot langwerpig embossingsjabloon uit de doos gehaald en door de Double Do gehaald. Daarna met het sjabloon er nog op gekleurd met de airbrush, paars en groen heb ik gebruikt.
Daarna is het motief aan de buitenkant uitgeknipt. Dit sjabloon heeft een stervormig middenmotief, daarop is de decoratie met bloemen geplakt.
Het tekstlabel is een nestability, die is natuurlijk ook op kleur gebracht met mijn Copic markers. Lint, een speld en een metalen hangertje maken de kaart af. Ik wilde je dit laten zien, omdat je met de airbrush meer kunt dan alleen een achtergrondje of randje van je nestability airbrushen. Tijdens onze certificeringscursus zul je verbaasd staan over de mogelijkheden.
groet Diny

14 opmerkingen:

Linda zei

leuk is dat hè, ik heb het laatst ook gedaan maar dan met een sponsje en inktkussen want ik heb geen airbrush.
gr Linda

Jeanet van der Lee zei

Wow, prachtig zeg, maar zonder airbrush (en copics) kan ik dit jammergenoeg niet doen. Ik vind het resultaat wel super mooi!

*Ellen* zei

schitterend Diny en ook weer een hele leuke originele tip voor die oude mallen,

Riet zei

Wowww Diny,Wat een schitterende kaart,zo chique.

Liefs Riet.

Anoniem zei

geweldig mooi,

fantastisch idee!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes
Tine

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig mooi kaartje Diny. Prachtige kleuren en bedankt voor de tip, want oude mallen heb ik meer dan genoeg.
Groetjes van Jacqueline

Het zonnetje in huis zei

Hallo Diny,

Ik heb net op een site uw filmpje gezien van de derwents en ik wil u bedanken voor dat filmpje, het helpt beginners zo als mezelf, een hoop vooruit :-)

Want ik vind dat inkleuren moeilijk, en zal nog véél moeten oefenen vrees ik.

ben gelijk ook volger geworden van uw blog hier.

Ik heb ook lieve mensen op mijn blog die mij helpen met reacties plaatsen, zoals nu mijn vraag van het inkleruen van de gezichtjes, en dat waadeer ik ook enorm van hen hoor :-) Toch lief van hen hé!

groetjes, Jaimie

Yvonne zei

Goh Diny wat een geweldig idee! Ik ga heel snel sparen voor een airbrush!! Vind het een geweldig apparaat!
fijne zondag
groetjes Yvonne

Anoniem zei

wat een mooie kaart is dit geworden:)
ik ga het ook eens proberen maar dan met inkt en een sponsje;)
bedankt voor het willen delen.
groetjes nonna
http://nonnashobbystime.blogspot.com/

Wendy ten Hove zei

Erg leuk geworden! Ik heb toch mijn embossingmallen weg gedaan, want helaas te weinig ruimte om alles te bewaren... Jammer, maar helaas, maar natuurlijk zijn er weer erg leuke spullen voor in de plaats gekomen, ha ha!!
Fijne zondag!
Groetjes, Wendy

anneke's creaties zei

geweldig diny, dit is echt een mooie kaart en zo komen de oude mallen toch weer van pas.

groetjes anneke

Anoniem zei

Schitterende kaart Diny !
Wat is de airbrush toch heerlijk veelzijdig ! Komen die oude mallen toch weer van pas.

Groetjes, Sandra

Diane zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Echt super!

Groetjes,
Diane

Anoniem zei

Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
Ben blij met jullie post!
Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar creadin.blogspot.com in Firefox. :( Weten jullie hoe dit komt?

Groetjes Barbara