vrijdag 30 juli 2010

Copic nieuws en een kaartje

Hallo, ik kreeg net bericht dat ColArt B.V. vanaf september met speciale papiersoorten voor gebruik met de Copic Markers komt. Als eerste wordt een papiersoort geïntroduceerd die heet: Copic Perfect Blending Papier.

 Nu staat de afbeelding er in, met de bloghulp van Agitte komt het altijd goed
Het 200 grams papier komt in twee formaten  A4 vellen (25 stuks per pak) en in A6 (50 stuks per pakje). Dit papier hoort tot de wat zachtere papiersoorten, waarop je de Copic kleuren erg goed in elkaar kunt laten overlopen. Daarnaast is het heel geschikt voor allerlei blendingtechnieken die je met de Copic blender kunt uitvoeren. Het papier heeft een goede dikte voor het stansen en embossen met de zo populaire snij-en embosmallen van diverse merken. Morgen vertel ik jullie wat over een ander nieuwe product van Colart, dat ook in september op de markt komt.
Vandaag toch ook maar weer een kaartje, jullie weten als ik aan de slag ga, dan maak ik meestal drie tot vijf kaarten met hetzelfde papier, dit staat op een demonstratiebord altijd erg mooi.

Een simpele kaartsketch, omdat de gekleurde afbeelding tot zijn recht moet komen. Ik moet me af en toe echt inhouden om niet teveel bloemen en andere versieringen erbij te plakken. Bij mij meestal alles in overdaad aanwezig. Het papier is uit de Olivia serie van Basic Grey. de onderste bloem is met de airbrush in de juiste kleur gespoten. de rand is gemaakt met de Fan randpons van MS. De teksstempel komt van Hobbystempels, zij hebben eigen Nederlandse tekststempels laten maken. Gelukkig zijn het mooie kleine tekstjes.
De hotfixsteentjes waren zo perfect van kleur dat ik er maar een hele rand opgeplakt heb. De gebruikte Copic Markers staan in het volgende plaatje: ( ik zie net dat ik deze Magnolia met verkeerde inkt heb gestempeld, Memento blijft het fijnst om te gebruiken)

Mag ik tenslotte in dit bericht de lieve mensen bedanken die me een kaart gestuurd hebben, zowel bij de feestelijke als de verdrietige aangelegenheid van de afgelopen weken. Jullie helpen me daar echt mee.
een fijn weekend en groeten Diny

19 opmerkingen:

Renkata zei

ohhh Diny ik vind ech fijn dat nieuwe papiren zal komen. Want ik bestel mijn papier uit Amerika.

Anita zei

Echt mooi Diny
Dat papier is ook zo jammie.

Gr. Anita

Dina zei

weer een hartstikkke mooie kaart en bedankt voor de inspiratie

*Ellen* zei

dit is ook weer een schitterend exemplaar,prachtig in die kleuren combi en papier
groetjes ellen

angelique (anlou) zei

je kaart is weer schitterend meis
perfecte kleur combinatie
liefs angelique

arjette zei

Hoi hoi,

wat een prachtige kaart weer zeg!! Heel mooi stempeltje ook en het papier past zóóóó mooi!!

Fijn weekend!!

gr. Arjette.

Cordine zei

Prachtige kaart!
Groetjes
Cordine

yvon zei

Weer een hele mooie kaart Diny, die kleuren ook. Lekker sprankelend.
Groetjes, Yvon

Diane zei

Mooie kaart weer! Wat fijn dat je weer op dreef raakt met je kaarten. Hopelijk geniet je er ook weer echt van.

Groetjes,
Diane

sevi zei

oh wat leuk.groetjes sevi

marijke zei

oh wow zeg die is me weer gaaf echt schitterend, ik heb de hotfix nog niet gebruikt ik ben nog steeds op zoek naar een goed adres waar ik de steentjes kan kopen
ik kijk uit naar de nieuwe artikelen die uit gaan komen ik ben helemaal verslingerd geraakt aan de copics

Bianca zei

Wat een prachtige kaart is dit weer geworden. Blij te zien dat je weer kaarten maakt.
Groetjes,
Bianca

Marianne Schut zei

Hai Diny, je kaartje ziet er weer prachtig uit! Mooie kleurencombinaties ook! Het papier van Copic's wat gaat uitkomen lijkt me super! Fijn weekend! Groetjes Marianne

martina's kaartjes zei

Erg mooie kaart alweer, prachtige kleuren ! Groetjes, Martina

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje weer Diny, heel leuk en zoals altijd super mooi!
Groetjes van Jacqueline

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Diny,

goed je weer terug te zien op je blog.
Zoals gewoonlijk, weer een erg mooie kaart en ik blijf me telkens weer verbazen over jouw kleurkunsten.
Mail volgt Diny,

groetjes,

Mary
http://angelscreatieveverslavingblog.blogspot.com/

Dorathe de Greef zei

Hey Diny,

Is de Magnolia stempelafdruk gemaakt op dat nieuwe papier van Colart? Het kaartje ziet er weer geweldig uit.

Groetjes Dorathé

Diny Sprakel zei

Hallo, ik heb dat nieuwe papier nog niet binnen. Als ik het heb zal ik wat kleurwerk ermee laten en mijn ervaring vertellen. Het is een wat zachtere soort dan waar ik normaal op werk, dus even afwachten hoe het bevalt.
groet Diny

scraphobby zei

hele mooie kaart en mooie kleur combinatie.
gr Marian