zondag 26 september 2010

Kerstkaart uit de voorraad 2

Hallo,
het wordt tijd dat er weer een bericht verschijnt op mijn blog. Ik ben op dit moment niet in Nederland, maar in amerika. Op mijn USB-stick zag ik nog enkele kaarten staan die ik nog niet heb laten zien. Het zijn kerstkaaarten uit dezelfde serie als de vorige kaart. De kerstbomen heb ik vorig jaar in allerlei variaties gebruikt. Op deze kaart heb ik twee bomen verwerkt. Ik gebruik ze ook vaak om voor te doen op welke plekken je de schaduw moet aanbrengen, namelijk onder de overhangende takken. De eindpunten van de takken steken uit, dus laat die heel licht, je kunt als je dat wilt daarop wat sneeuwaccent aanbrengen.

Hier twee kleine kaarten, waarbij de basiskaart uitgesneden is met een Nestability.
De kerstster is gemaakt met een Bosskut stans.
Hier in Amerika, ik zit op dit moment in Pennsylvania, het land van de Amish people, staat alles al in het teken van de herfst en Halloween. Overal pompoenen, spinnen, spoken en ander griezelspul. In de supermarkten staan grote bakken met snoep die men in huis haalt om de rondgaande kinderen te trakteren. Hier een foto van mezelf in herfsttooi, vroeg in morgen genomen, gezien mijn dikke ogen.

tot een volgende keer, Diny

19 opmerkingen:

regina zei

hoi

wat een schitterende kaartjes!!

en nog heel veel plezier in amerika!!!

gr regina

Monique zei

Wat is dit een prachtige kaart!
groetjes

martina's kaartjes zei

Supermooie kaarten ! Bedankt voor de tip van de kleurschakering van de bomen ! Ga ik zeker rekening mee houden.
nog een fijne zondag, groetjes uit het regenachtige belgie
martina
x

Renkata zei

Hoi Diny, wow wat een mooi foto !!!
Prachtige kaartjes.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Weer mooie kaartje,leuk zo als basis kaart een nestabiletie.Veel plezier nog in amerika.

Groetjes Agnes

Andrea zei

hoi Diny,
wat een leuke kaarten
en de strik met bloemetjes vind ik ook erg mooi
groetjes andrea

Marianne zei

Bedankt voor de inspiratie. Kerstkaarten willen nog niet lukken... ben nog steeds niet in de mood, maar het zien van deze mooie kaarten helpt natuurlijk enorm! Veel plezier in Amerika.

Marja Sch zei

Mooi kerstkaart Diny leuk om weer wat van je te horen veel plezier daar. Gr Marja

Yvonne zei

Super kerstkaart en wens je nog heel veel plezier in Amerika!
groetjes Yvonne

Marianne Schut zei

Hai Diny, wat een pracht kaartjes weer! Erg mooi ingekleurd en schitterende kleuren!! Wat zie je er prachtig uit met die herfstslinger! hihi Veel plezier nog in Amerika! Groetjes Marianne

*Ellen* zei

prachtig zijn je kaartjes, en wat is die boom leuk, heeeeel veeeel plezier nog in de states, geniet ervan

Linda zei

Leuke kaartjes weer Diny.
Geniet er maar lekker van.

Gr Linda

KarinsArtScrap zei

het zijn weer hele mooie kaarten diny


groetjes karin

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige kaartjes Diny! Veel plezier in Amerika.
Groetjes van Jacqueline

Diane zei

Leuk om je kaarten weer te zien.
Geniet nog even in Amerika.

Groetjes,
Diane

Unknown zei

Hoi Diny, wat een super kaart ! Leuk dat je vanuit Amerika contact houdt!!
Groetjes van Ageeth

Ori zei

pretty set of Christmas cards, inspiring.
I think I should start to make some Christmas cards too

Jacky zei

wat een super leuke kaartjes!
echt heeeeeel schattig!

Mobile app development company zei

Nice article. Thanks for sharing. I would like to share information about the company. Our distinctive edge lies in our unwavering commitment to comprehending your business goals, allowing us to customize our mobile solutions precisely to your needs. Join forces with the top mobile app development company in Pune to amplify your digital footprint and maintain a competitive advantage in the ever-evolving landscape.