zondag 8 mei 2011

Ik vind je geweldig

Hallo,
 ik had nog een beetje tijd om wat berichtje voor te bereiden, dus heb dit bericht ook nog klaar gezet. Weer een Popcorn kaart, omdat ik deze klaar heb liggen voor 15 mei. Deze stempel is nu gekleurd met Copics, toch weer een andere aanblik dan met Derwents.  De tekst staat ook op de stempellap, jullie kennen vast wel iemand waarvoor je deze tekst kunt gebruiken. Omdat de stempels van Popcorn groot zijn, had ik weinig ruimte voor de tekst , daarom heb ik deze op een label achter het plaatje geschoven.

Deze keer heb ik de beer ingekleurd met de markers uit de 40-serie, past mooi bij het bruine scrappapier. De versiering is sober gehouden een hart uitgestanst uit dun karton en uit dessinpapier, een grote bruine knoop met eens tukje touw en ik vond het genoeg dit keer.

Op dit label een kleine Popcorn met wat visjes
.

 De volgende kleuren zijn gebruikt:
E40-42-43 en Derwent C640,
B000-B42
Y 11-13-17
YR12-15
Een leuke kaart voor een geweldige vader.
Groet Diny

14 opmerkingen:

Karin zei

Heel erg leuk!

Groetjes karin

Irene zei

Wat een leuke kaart is dit in die stralende kleur blauw en al die gezellige details. De beer hier onder is ook al zo gaaf, heel apart op dat speciale papier en iets om te gaan proberen!

Groetjes, Irene

Hetty zei

Wat een geweldig kaartje. Die stempel is echt heel lief.
gr Hetty

creacora zei

Super leuk Diny ook het label is erg leuk erbij !!

Groetjes Cora

Miranda Slagboom-de Groot zei

hij is geweldig
groetjes miranda

Sandra zei

wat een schatje van een kaart weer
gr sandra

Patrice zei

Weerom een schitterende creatie Diny , wat een mooie kleurcombinatie!

*Ellen* zei

prachtig is dit kaartje in die lekkere blauw tintjes, en idd heel toepasselijk voor een mannenkaart

Marian zei

Ziet er weer heel erg leuk en fris uit
Groetjes

KarinsArtScrap zei

geweldige kaart en stempel diny.

groetjes karin

Gea zei

Prachtige kaart en mooi ingekleurd!
groetjes Gea

marika zei

prachtig kaartje!
Ik moet toch eens die stempels kopen,vind ze zo leuk

groetjes,marika

Marie-Anne zei

Wat een schitterend kaartje!

Marie-Anne

Crealin zei

Waaaw, zo'n mooi kaartje, leuk gevonden om er nog een extra label aan toe te voegen want de stempels zijn wel groot he. Weeral zo mooi ingekleurd!

Groetjes,

Lins