maandag 8 augustus 2011

Achtergrond techniek met Copic Markers

Hallo, 
vorige week heeft Lydia op het CopicMarkerEuropablog laten zien dat je met de Copics en de nieuwe Activator achtergronden en stempelafdrukken kunt maken. Als je het gemist hebt, hier is de link naar het bericht., ze laat het duidelijk zien in een video. Ik heb enkele voorbeeldkaarten met deze techniek gemaakt, die laat ik je hier zien.
Bij dit voorbeeld heb ik de volgende kleuren gebruikt: 
V01-04-06-09
YG 21-25

De stempel lag in mijn voorraad, merk onbekend bij mij. Voor de swirls en de bloem zijn Magnolia stansjes gebruikt. Het label is gemaakt met Go Kreate label-stansjes.
Bij deze kaart heb alleen met de paarse kleuren gewerkt, de tekststempel is van Inkadinkado een sheet met veel teksten in mooie lettertypes.
Ook dit zijn weer eens wat andere kaarten dan je van me gewend bent, maar ik wil je laten weten dat je met je Copics veel meer kunt dan alleen het inkleuren van een stempelafdruk. Je hebt geen aparte flesje met alcoholinkt nodig, alles doe je met je marker. Dit is een van de vele redenen waarom ik zo blij ben met mijn Copic Markers en ik ze dan ook iedereen kan aanbevelen. Ik wil jullie nog een keer op het hart drukken om series te kopen van drie markers uit een natuurlijke menggroep. B.v. R81-85-89. Je hoeft niet alle groepen te hebben, maak een keuze uit die kleurgroepen die je mooi vindt. Als je goed kijkt op de verschillende blogs, dan zie je dat blogeigenaar vaak dezelfde kleurgroepen gebruikt. Ieder heeft zo een aantal groepen die favoriet zijn. Investeer daar je geld in en koop niet uit elke groep een losse marker, daar kun je bij onze technieken niet veel mee.Genoeg wijze lessen.
Als jullie een kaart gemaakt hebben in deze techniek,zet dan een link naar die kaart in je reactie onder dit bericht, ik ben benieuwd naar jullie creaties.
Groet Diny

12 opmerkingen:

Susie Wusie zei

Wat een ontzettend mooie achtergrond!!!!

corryskaart zei

hoy diny
wat een geweldig mooie kaart en prachtige achtergrond, dus ga ik gauw kijken van het hoe en wat te doen voor zo pracht creatie
groetjes van corry

arjette zei

Hoi hoi,

wwwoooowwww wat prachtig zeg!!!!!! Schitterend!!!

gr. arjette.

Colien zei

Beide kaarten zien er prachtig uit, mooie achtergronden heb je gemaakt! grtz.Colien

KarinsArtScrap zei

prachtige achtergrond heel mooi kaartje.

groetjes karin

Karin zei

prachtig!

Groetjes karin

Tinie zei

Ik vind het een prachtige techniek, heel erg goed uitgelegd en wat een prachtig resultaat!!!

Groetjes Tinie

Lenie Hempen zei

Hoi Diny

Wat een prachtkaarten heb je er van gemaakt.
Schitterend mooi.


Gr Leny Hempen

Lia zei

Schitterende techniek,heel mooi geworden,

groetjes Lia

Riet zei

Wat schitterend Diny.

Liefs Riet.

Sandra zei

dat ziet er weer supermooi uit diny, hoe kom je toch steeds weer op van die leuke nieuwe ideetjes' gr sandra

marijke zei

super mooie deze kaarten zo