donderdag 18 oktober 2012

Werk in uitvoering

Hallo,
net voordat ik mijn bed ga opzoeken, wil ik toch nog even wat Copic kleurwerk van de afgelopen tijd laten zien. De kaarten moeten nog gemaakt worden. 
Morgen heel vroeg gaan we op weg naar Dusseldorf om daar met  het vliegtuig naar Wenen te vertrekken.
We hebben een doosje met spullen vooraf gestuurd  voor de rest alles heel beperkt meenemen. Mijn koffer zat al vol met hobbyspullen, dus weinig kleren ingepakt. Dat is lastig voor ons, want we hebben altijd erg veel modellen en spullen bij ons.
Ik laat jullie de plaatjes zien, bij sommige staan al wat kleurnummer vermeld.
Jullie moeten weten dat, ondanks de leuke Panpastel pannetjes, ik nog erg verzot ben op het kleuren met mijn Copics. 

Hier volgen allemaal nieuwe Canaries, de onderste drie zijn in rubber te koop







Hier nog wat Magnoliaatjes


Nu ben ik even niet op het web, ik meld me weer als ik terug ben.
Groet Diny

24 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Prachtige stempels,
veel plezier in Wenen.

Grtjs Erica ☼

Ilona zei

Heel veel succes op de beurs Diny.
En de afdrukken zijn zoals gewoonlijk weer schitterend gekleurd.

groetjes Ilona

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat mooi gekleurd.
Succes in Wenen.
Groetjes Miranda

Relinde Scheepers zei

schitterende gekleurde plaatjes!

groetjes Relinde

Margreet zei

Wat prachtig gekleurd.
Super leuke stempels
Veel plezier in Wenen.
Groetjes Margreet

Sandra zei

wat zijn je afdrukjes weer super ingekleurd. Dus als ik het goed begrijp is het bovenste afdrukje van Krista een digi. Die is namelijk ook wel heel erg leuk
gr sandra

marijke zei

Schitterend gekleurd ,en een hele goede reis

Karin zei

Wat een mooie reeks gekleurde plaatjes, veel succes in Wenen hoor

Groetjes karin xx

Neline zei

Dank je wel voor je berichtje op facebook op mijn kaart!!!
Wat heb jij de afdrukjes weer prachtig ingekleurd!!! Ik vind de zwart/grijs Autumn wel heeeel erg mooi!
Succes in Wenen,
groetjes
Neline

Adriana zei

wowie ze zijn prachtig! Veel plezier in Wenen.

Anoniem zei

Wow wat mooi gekleurd.
Groetjes Claudia

Alice zei

echt super als je zo kan kleuren ik wou dat ik ndat kon maar ik heb geen copic markers. en met derwent kan je niet zo mooi effectn krijgen vind ik.

groetjes alice

Liefs Ineke zei

Schitterend ingekleurd stuk voor stuk Diny. Fijne dagen toegewenst en veel succes.

Groetjes van Ineke

Tiets zei

veel succes in Wenen hoor en alles is weer prachtig gekleurd..Ik zie je volgende week vrijdag!
groetjes Tiets

Hanny zei

Wat zijn ze allemaal weer prachtig gekleurd. Veel plezier in Wenen en tot volgende week vrijdag.

Groetjes Hanny.

Lenie Hempen zei

Ze zijn weer prachtig mooi Diny.
Echt schitterend.
Heb heel veel plezier in Wenen.

Gr Leny Hempen

KarinsArtScrap zei

ze zijn prachtig ingekleurd /diny, super.
heel veel plezier in wenen.

groetjes karin

roelie zei

wauw diny

super mooi ingekleurd zowel de canarys als de magnolia stempels

heel veel plezier in wenen

gr roelie S

Tinie zei

Wat weer heerlijk om er naar te kijken en je kleuren te bewonderen!!!

Heel veel succes en vooral plezier daar!!

Groetjes Tinie

Hetty zei

Prachtig kleurwerk! Hier kan je ons wel mee achter laten. Ik hoop dat de beurs leuk was.

Doreen zei

ich habe sie ja nun life und in Farbe gesehen - wunderschöne Colorationen Diny.
Schön, Dich auf der Messe kennengelernt zu haben
alles Liebe
Doreen

Anoniem zei

Wat zijn ze mooi Diny.

Groetjes, Friedy

Gretha zei

Super gave afdrukjes Diny. Ik vind ze stuk voor stuk plaatjes.
Groetjes Gretha

Marianne Schut zei

Veel plezier gewenst op de beurs Diny maar dat gaat vast lukken! Je kleurwerk is weer om je vingers bij af te likken, geweldig! Vooral het meisje met de hark, ik ben er helemaal weg van! Prachtig deze kleurencombinatie! Mijn complimenten hoor! Liefs Marianne