zondag 23 maart 2014

Een nieuw blog, Colourstock!!!

Hallo, 
sinds gisteren is er een nieuw inspiratieblog van Colourstock in de lucht. 
Je snapt het al, ook daar mag ik weer aan meedoen en dat vind ik leuk. 

Op dit nieuwe blog laten we jullie van alles zien over de top-producten van Colourstock. Jullie weten dat ik al meer dan vier jaar een echt Copic-addict ben, sinds twee jaar heb ik regelmatig de pannetjes op mijn tafel heb, vervolgens de mooie acrylverfmarkers zag en  los ging met het maken van witte stipjes en meer.
Al deze en nog meer producten komen aanbod in het nieuwe blog voor de Benelux.


Neem een kijkje en wordt vooral volger, dan mis je niets en doe je mee met allerlei candies , die zeker komen.
Op dit moment staat mijn voorstelbericht op het blog, maar de komende week stellen alle andere Design Teamleden zich voor, dat wil je toch niet missen?

Morgen kom ik terug met de foto's van de voorbereiding voor de workshop die Annie en ik mogen geven a.s. Zaterdag bij Harlekino in Gulpen. 
We gaan mooie paaseieren maken in een mixed stijltje met vintage uitstraling, hoe zeg ik dat??

Hier een foto van de voorbereiding voor het maken van de bloempjes met een quiltstofje.
Je ziet dat ik een product, uit de vorige eeuw te voorschijn heb gehaald. "Mod Podge still rocks" zeggen ze in Amerika, daar zie je ook steeds meer producten gebruikt worden met de naam Mod Podge. Dit is gewoon de oude, vertrouwde Mod Podge uit de Plaid-tijd van Annie en mij. Hieronder zie je dat ik het gebruikt heb om de stof zo te bewerken, dat je hem kan stansen en vormen tot leuke bloemen. Dit laten we je zien in Gulpen, of liever je mag zelf de bloempjes maken.


Hier zie je de stansjes die ik heb gebruikt voor de bloemen. 

Deze rolroosjes heb ik uitgeknipt uit een rondje, er zijn ook stansjes voor.

Tot ziens op het Colourstockblog.
groet Diny

Tip: Volg ons ook via Bloglovin, 
dan krijg je elke dag een mailtje met alle nieuwe posts van jouw favoriete blogs. We hebben er een volgknop opstaan, 

3 opmerkingen:

Marie-Anne zei

Ben volger geworden.

De bloemetjes zijn leuk.

Marie-Anne

Ellie Knol zei

dus dit was je aan het bekokstoven! Leuk hoor! Ik hoop dat colourstock nu wel hun website een beetje duidelijker maakt, daar valt niets te vinden, zelfs geen prijs :)

Diny Sprakel zei

Ellie Knol, ik heb je een mail gestuurd om te reageren op beide opmerkingen die je hier plaatst. Diny