dinsdag 3 juni 2014

Panpastel nieuws!

Hallo, 
ik mag jullie nu verklappen dat er over enkel weken 6 mooi parelmoer Panpastels te koop zijn. Ook komen er nieuwe parelmoer mediums in wit en zwart.
We hebben vorige week dinsdag bij mij een heerlijk testavond gehad met een deel van het Colourstock DT. 
Dit canvas heb ik die avond gemaakt.


De reacties waren super, het is zo mooi te verwerken op een lichte en op een donkere ondergrond. In de komende dagen zullen jullie veel voorbeelden zien verschijnen. Overmorgen heeft het team ook enkele monsters en kunnen ze volkomen los gaan. 
Het zijn pannetjes met zachte kleuren met een hele mooie parelmoerglans, zoiets als je met Glimmermist krijgt. Nu kun je echter precies de parelmoer aanbrengen, waar jij hem hebben wilt. doe dit met een spons, sponsstokje of penseel. Ik kleur er ook afbeeldingen mee in, dan gebruik ik de Pan Pastel met een nat penseel. 
Later komen we terug op het gebruik van de mediums en de Colourless Blender. 


Ik heb alles op mijn canvas gelijmd en toen bewerkt met witte Gesso. Daarna op de bloemen en de letters met een sponsstokje roze en groene Pearlescent Pan Pastel aangebracht. Op sommige deeltjes was ik iets te enthousiast, die heb ik weer wat lichter gemaakt met het witte medium. Super toch, je kunt corrigeren.


Voordat ik mijn Pan Pastels aanbrengen breng ik met een dauber Versamark als hechtmiddel aan. 

Het is jammer dat glimmertjes slecht door de camera te vangen zijn, maar je moet me geloven als ik zeg dat het supermooi is.


Ik hoop dat jullie binnenkort ook zo lovend zijn over deze nieuwe pannetjes.

groet Diny

Jullie hebben nog een uitslag tegoed.
De volgende mensen hebben een Mask van Dutch Doobadoo gewonnen.
Mail even je adres naar dsprakel@gmail.com
Het kan even duren voor de mal bij je komt i.v.m. vakantie van degene die het regelt.
Mique G
Hanny
Saskia Kreasas

Dames proficiat en veel plezier ermee!

9 opmerkingen:

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Ziet er heel mooi uit Diny, ik kan bijna niet wachten :D heb nog 6 vrije plaatsjes die nu gereserveerd zijn coor deze mooie glimmers.

Lieve groetjes Alexandra

Marie-Anne zei

Wat een schitterende creatie.

Marie-Anne

roelie zei

prachtig diny deze glimmers van pan psstel erg mooi

je canvas ook super geworden

ben benieuwd naar het volgende

gr roelie

Antoinette Voorn zei

prachtig geworden en heel mooi effect !

KarinsArtScrap zei

prachtige kleuren en schitterende canvas Diny.

gr karin

Anita zei

Wat een prachtige canvas Diny

Gr. Anita

Moni Agila zei

Wow, wat een beauty Diny. Kan ik deze pannetjes een Bertje vergelijken met perfect pearls qua kleur?

ayten mallo zei

mooie creatie!!!!

Kjersti zei

Your card is so beautiful Diny! Love the soft colors and beautiful embellishments!
Wish you a wonderful week!
Hugs kjersti:)