vrijdag 14 augustus 2015

Summer at the beach

Hallo, 
deze week ben ik weer even aan de slag gegaan met een paar MDF pakketten  van Studio Light de vuurtoren en het strandhuis. Het blijft toch leuk dat plakken en versieren.
Ik lijm  alle papierdelen op het MDF met Mod Podge Paper, nadat ik de randen met een dikke witte Molotow marker heb geverfd.

De pakketten zijn compleet, je hoeft dus niet allerlei dingen erbij te zoeken, ik heb alleen wat schelpjes en een klein flesje toegevoegd.
 
ik heb nog een klein hondje gekleurd, dat zette ik tussen de schelpjes.
Deze en nog veel meer projecten laten we zien op e KGKD eind augustus in de Brabanthallen in Den Bosch
We zitten op stand 237, dat is aan de rechter buitenrand achteraan, zoek ons even op voor een gezellige babbel.
Groet Diny


5 opmerkingen:

AnnasArt zei

Wow, war für eine wunderschöne Deko. Ich bin begeistert!
Liebe Grüße
Ingrid

Anoniem zei

Leuk strandsetje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

KarinsArtScrap zei

wat een prachtig geheel Diny
Gr Karin

Frouwkje zei

Superleuk Diny!!
Liefs, Frouwkje

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creaties zijn het weer geworden. Leuk zo, de hond ertussen.
We zullen elkaar vast nog wel tegenkomen, want ik ben er ook alle 3 de dagen.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.